Olen nauttinut toden teolla ihanista kesäpäivistä uuden kotimme viihtysällä takapihalla. 

Sukantekon on edennyt verkkaiseen tahtiin ja aika on kulunut mm.


..mm. kukkia tarkkailessa. Terassilla minulla on petunioita kolmessa parvekelaatikoissa. Pikkuruisella pihallamme on mm. pieni pihlaja, koivu ja angervoaita.



Ruukuissa minulla Pelargoniaa ja..



Orvokkeja.



Etupihaa  kaunistaa valkoinen Lobelia.

Sisätiloissakin saan nauttia kukkasista.

 

Vierashuoneen St. Pauliat ovat heräsivät pari viikkoa sitten talviuniltaan.

Hyvä ystäväni,entinen työkaverini  toi minulle eilen kauniin kukkakimpun ja..

...tämän toisenkin, joiden mukana sain terveiset työkavereilta. Ihanat kukat ovat vanhasta omenapuusta entisen työpaikkani pihalta. Jos jotakin työelämästä kaipaan niin juuri tuota hyvää työporukkaa.Kiitos!

Vieraita kavi eilen kahteenkiin otteeseen, sillä sain vanhempanikin iltakahville.



Tätä Juustokakkua voin lämpimästi suositella
vaikka juhannuksen juhlapöytään. Linkki ohjeeseen TÄSSÄ .

Tänään vietetään KIP-päivää ympäri maailma. (= Knit In Public=kansainvälinen julkineulonna päivä).  Oulussa kokoonnutaan KIPpailemaan Lankakauppa Lumovaan Lankaan. Minä jätän KIPpailut tälläkertaa väliin sillä en malta täältä kukkieni keskeltä näin kauniina päivänä mihinkään lähteä.

Mukavaa KIPpailua "kippaajille" ja nautinnollisia kesäpäiviä kaikille!

Seijasisko