Viime päivien aikana on valmistunut kolme myssyä ja vierashuoneen peittokin on edennyt mukavasti . Peitossa on nyt liitettynä ja pääteltynä 255 lappua ja enää puuttuu 45. Peitto valmistunee jo huhtikuun aikana.



Jana lähetti minulle jokin aika sitten sähköpostitse myssyohjeen, jonka oli saanut Saksasta ystävältään. Tälläinen kiva sytomyssy ohjeella tuli. Lankana on Fantastiinalta saatu hyvä lahjoituslanka Marks@Kattensin Camomille.

Tuota Janan myssyä virkatessa sain ajatuksen tehdä itselle lomamyssyn, sillä olemmehan ensi viikolla lähdössä viikon lomalle Gran Canarialle.

Menin  Lumoavaan lankaan ostoksille ja ostin ..



myssyä varten ihanaa sinistä  bambu/puuvillalankaa.



Tämmöinen myssy syntyi. Muuntelin vähän Janan ohjetta  mieleisekseni. Ihan kiva myssy tuli, mutta se alkoi  tuntua kumminkin liian paksulta ja tummalta etelän lämpöön-niinpä tämäkin menee sytomyssyksi.


Eikun lankakauppaan taas ja tälläkertaa ostin Somikista kerän vaaaleansinistä Sandnesin Mandarin Petittiä..



Tässä se sitten on uusi lomamyssyni. Saa nyt kelvata .Myssy suojaa auringolta ja ei tarvitse joka uimareissun jälkeen laittaa tukkaa. Jos kiinnostusta tällä mallille ??? on nin voin julkaista ohjeenkin kun palailen lomaltani.

Reilu kuukausi sitten kerroin  teille kuinka olen liittynyt naisten kuntoklubille Oulun Beauty Centeriin. Olen tykästynyt kovasti siellä käynteihin ja..



..ihan kohtalaisesti onkin tullut liikuttua.  Kuntohjaajani teki minulle tunnin mittaisen kuntosaliohjelman ja salilla olen käynyt kahdesti viikossa ja kerran viikossa olen käynyt Zumballa, joka onkin tosi vauhdikasta ja mukavaa liikuntaa latinorytmien tahdissa . Liikuntasuorituksen jälkeen on ollut mukava rentoutua klubin saunassa.  Olen muuten niin hikinen treenien jälkeen,  että mukana pitää olla aina vaihto alusvaatteetkin. 



Kuntosali-ohjelmani loppuverryttely on 10 minuuttia kuntopyöräilyä ja kuvassa näkyy pyörän kojelauta . Samanlainen kojelauta on myös juoksumatolla, jossa taas teen alkuverryttelyt eli 15-20 minuuttia reipasta kävelyä.

Mikä on myös tosi hieno homma niin tyttäreni liittyi samaan kerhoon  ja välillä olen saanut hänestä kaverin salille ja zumbaamaan.

Liikuntaa olen jäänyt  koukkuun jo vuosia sitten. Monta vuotta kuljin uimahallilla ja vähän kyllästynkin siihen ja nyt sitten keksin tämän kuntoklubin. Saan liikunnasta  niin paljon hyvää oloa ja energiaa  ja  kun omat lajit ovat löytyneet niin liikunta on vieläpä tosi  mukavaa. Kun vain saisi painoa vielä vähemmäksi niin se olisi vielä mukavampaa.

Tämmöisiä ajatuksia ja juttua tälläkertaa. Blogini hiljenee lomamme ajaksi - tosin keskiviikkona tänne tulee ajastettu postaus otsikolla:
Wanha Kuva 04/11.

Leppoisaa Pyhäpäivää  Kaikille

Seijasisko