Eilen hain postista paketin Snyltäni. Menin postista uimahallille ja sieltä Valveelle neuletapaamiseen. Meitä oli tapaamisessa vain neljä naista tälläkertaa eli Mari, Piia , Henna ja minä. Kiitos mukavasta seurasta teille. Aukaisin paketin tapaamisessa ja seuraavanlaiselta näyttää sisältö.



Siis tosi kiva paketti taas, jota ihasteltiin  yhdessä OUNElaisten kanssa. Snyni oli kutonut minulle tosi hienot, mukavat ja hyvänväriset lasinaluset. Sny taisi muistaa, että kerään lasinalusia. Sitten oli punaista Nalle Talvilankaa  kerä. Neuletapaamisessa Henna tekikin juuri samasta langasta, mutta vihreästä sukkia.Langasta tulee tosi mukavannäköistä neuletta. Ja sitten vielä mukava yllätys oli 3.75 Knit Picksit. Tuota puikkokokoa ei minulla olekkaan ja olen sen verran kutonut Knit Pickseillä, että tiedän, että niillä on ihana kutoa.



Tässä lähikuvaa lasinalusista. Sny kirjoitti, että toivottavasti tulevat käyttöön ja voin kertoa, että otan jo huomenna ne käyttöön , kun meille on tulossa vieraita. Lämpimät kiitokset Sny!

Huomenna on tulossa siis vieraita eli  tuttavapariskunta illaliselle. Koska he  vastikään lomailivat Rodoksella haluan tarjoilla bravuuri-illlallisnumeroni eli Kreikkalista salaattia ja Moussakaa. Osaan tehdä siis tosi hyvää Moussakaa. Ohjeen olen joskus saanut  Kyproslaiselta kokilta. Mutta nyt pitää jatkaa eilistä siivousta ja sitten ruokaostoksille, viiniostoksille  ym.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Seijasisko