En yleensä vastaa haasteisiin, mutta nyt tuli Intsulle luvattua , että vastaan.
 
Haaste on seuraava. Kerro itsestäsi viisi Faktaa ja viisi Tunnusmerkkiä.
 
Faktat:
 
1. Perheeni on minulle kaikista tärkeintä ja huolehdin  ja murehdin välillä liikaakin aikuisten lapsieni asioita.
 
2. Minulla on hyvä mies ja ihanat lapset
 
3. Minulla on myös paljon hyviä ystäviä, joista olen kiitollinen.
 
4. Rakastan neulomista ja puikot ja keskeneräinen neule kulkee aina mukanani käsilaukussa. Käsitöissä on palkitsevaa nähdä oman käden jälki.
 
 5. Inhoan siivoamista, mutta siivoan suht koht säännöllisesti, koska en voi sietää sotkuakaan. Silloin kun olin vielä työelämässä meillä kävi kaksi kertaa kuussa siivooja. Nyt kotona ollessani on aikaa ja muutenkaan tällähetkellä en halua kotiini ketään vierasta siivoamaan. Siivouksessa pätee nimittäin sama kuin käsitöissa: voi nauttia omasta "kädenjäljestä".
 
 
 Tunnusmerkit:
 
1. Perusluonteeltani olen avoin ja sosiaalinen ja mielestäni liiankin puhelias.
 
2. Olen reippaasti ylipainoinen ja paino pitäisi saada laskusuuntaan.
 
3. Vaatekaapistani  löytyy eniten farkkuja ja paitoja ja tunikoita. En keräile kenkiä, mutta minulla on huonot jalat, joten satsaan kengissä laatuun ja nimenomaan kengän mukavuuteen..toki ulkonäkökin merkkaa.
 
4. Olen tupakoimaton entinen nikotinisti. Lopetin tupakoinnin  5.1.2006 ja en ole polttanut tuon päivän jälkeen  savuakaan ja eipä onneksi enää tee mielikään polttaa.
 
5. Minut voi bongata Oulun Raksilan uimahallista neljä kertaa viikossa vesijuoksemasta tai vesijumpalta.
 
Haastan seuraavat ystäväni tähän leikkiin mukaan eli Omppumadon , Marjutin , Tupunan ja Marin.
 
Vinkiksi, että tämäkin tehtävä sujui kivasti kuohuviinilasillisen kera.Silmänisku
 
Edelleenkin toivon kaikille hauskaa Vappua! 
Seijasisko