Minä en ymmärrä joidenkin hirveää valitusta Otsan rypistys vuodatuksen toimivuudesta, kun vuodatusta laitetaan uuteen uskoon. Jos olisi kyse edes maksullisesta palvelusta niin se olis jo vähän eri asia. Jos tehdään koko "kojelautaa" uusiksi niin on turha olettaa, että blogit samantien toimisivat  moiteettomasti ja kai tekijöidekin  pitää välillä nukkua! Olisko yksi syy joillakin, että ei kestetä sitä, että bloggailussa voi pitää joskus vähän taukoakin ja kaikki uusihan on aina vähän hämmentävää. Hienoa, että hommaa kehitetään ja jostain syystä  pidän enemmän Vuodatuksesta kuin esimerkiksi Bloggerista.

Minä olen viettänyt mukavan iltapäivän, kun sain vieraakseni  aikuisen kummityttäreni Anna-Liisan. Tarjosin vaihteeksi Silmänisku miun Moussakaa Kieli ulkona ja jäätelöä Halvan kera Kieli ulkonaKieli ulkona ja istuttiin monta tuntia ja jutusteltiin kaikkia maan ja taivaan välillä. Kiva kummityttö mulla!Hymy

 

Anna-Liisa nappasi tämän hienon kuvan, kun maistelimme viiniä meidän olkkarissa. Cool

Mukavaa loppiaisiltaa

Toivoo Seijasisko

edit klo. 22.17. Mulla ei ole ollut ainakaan tämän kirjoituksen kanssa mitään ongelmia. Kiitos ylläpidolle!!!! Hymy