Tässä tulee syksyn Sny-kierros kuvineen vielä kerran.

Seuraavat paketit Mohariina lähetti minulle:


Elokuun paketti: kaunis huivi <3, Polkka-lankaa, valkosuklaarakeita ja kortti!



Syyskuun paketti: kauniit, pehmoiset kämmekkäät, Noro-lankaa, kiva puikkomitta ja kortti.



Lokakuun paketti. hienot lasinaluset(keräilen niitä), Talvi-lankaa , KnitPicsit 3.75 ja kortti.



Marraskuun paketti: kaksi veikeää lankatonttua, mukavia lankoja, huivikirja ja kortti.

Paljon kiitoksia viela kerran Mohariinalle! Kiva kun juuri sinä olit minun Snyni

Seuraavat paketit minä  lähetin Adelheidille !



Elokuun paketti: 2 kerää Adelheidin lempilankaa Kamenaa, kynttiläsomiste tuikkuineen, suklaata ja kortti.



Syyskuun paketti: 100% Suomenlampaa villaa ( menee kuulemma värjäykseen) , lammasormustin (Adelheid keräilee sormustimia), lammaskortti ja valkosuklaata.





Lokakuun paketti: sukat Veto- langasta ( kuvassa ovat Adelheidin jalassa) , tummanruskeaa Kamenaa, kiva belgialainen minikonvehtirasia  ja kortti.


Marraskuun paketti: kutomani kämmekkäät, kolme kerää Top Wool 100% villalankaa, kukkasormustin. pieni pussillinen irtokarkkeja ja kaunis Nostalgiakortti "Villlankaa" , joka ei näy kuvassa.

Aluksi tuntui että mitenkähän osaan Adelheidiä lahjoa, kun hän on käsitöissa niin  ammattilainen ja suunnittelee itse upeita malleja,
Olin kuitenkin iloinen, että hän piti lahjoistani ja sanoi luulleensa  minua parikymmppiseksi , koska paketit ovat niin nuorekkaita.:) Kiitos Adelheid!

Hieno kierros ja mikä parasta sain kaksi uutta blogiystävää, joiden bloigissa tulen jatkossakin vierailemaan.

Mukavaa Torstaipäivää!

Toivottaa  Seijasisko