Aiemmin jo kerroin, että tyttäreni on muuttamassa tämän kuun lopussa. Edelleenkin on kysymysmerkki muuttaako hän väliaikaisesti kotiin vai uuteen vuokra-asuntoon. Hänellä on siis vuokra-asunto haussa ja ensiviikolla hän menee ainakin yhtä asuntoa katsomaan, joka vapautusi ensikuun alusta. Onneksi meillä on autotalli, jonne voi tarpeen vaatiessa hänen tavaransa väliaikaisesti tuoda .

Olen ollut parina päiväna pakkamaassa siellä ihan itsekseni tai siis  onhan minulla ollut toki kissaseuraa. Kissat ovat tyttären kaverin ja tämän kuun hoidossa tytön asunnolla. En ole koskaan mielestäni ollut mikään  kissaihminen, mutta yllättäen ainakin näiden kissojen seura tuntui tosi mukavalta. Saanko esitellä rohkean, seurallisen kissaherra Laten ja vähän ujomman Peppi-neidin. Hymy



Kissat viihtyvät mainiosti kaiken muuton keskellä. Tyhjät laatikot kiinnostavat kovasti ja muutenkin mukavia kiipeilypaikkoja riittää.Hymy

Muuttokiireistä huolimatta olen ehtinyt hieman kutoakkin. Tänä iltana sain valmiiksi siililapaset...

 

Eemilille 3-vuotissyntymäpäivälahjaksi. Neuloin kummityttärelleni eli Eemilin äidille siililapaset syksyllä ja Eemil on tykännyt äitinsä lapasista niin kovasti että pitäähän  Eemilinkin omat saada. Hymy


Lankana Mark&Kittensin vaaleanruskea Top Wool, joka on kyllä aivan ihanan tuntoista lankaa. Ostin sitä Alesta viime syksynä,  kun teimme reissun Ounelaisten kanssa  Pökkylän Punaiselle Tuvalle Louhualle. Hapsulanka on mustaa  Sandessgarnin Funnya, joka on minun kokemusten perusteella hapsulankojen aatelia! Tein eka kertaa siilit tasona ja hyvät tuli niinkin. Minulla on epäilyttänyt sivusauman ompelu, mutta aika hyvin  sain sen pienillä pistoilla huomaamattomaksi.

Huomenna pidän taukoa muuttohommissa ja aion ainakin vesijumpalla käydä. Illaksi pitää kehittää uusi käsityö, kun televisiostakin tulee Tanssii Tähtien kanssa. Olen huomannut, että en  osaa katsoa  töllöä ollenkaan, jos minulla ei ole käsityötä..siitä on vaan tullut tapa. Jos en muuta huomiseksi keksi niin aina voi neuloa vauvannuttuja Etiopiaan.

Suloisia unia ja suloista sunnuntaitakin!

Toivoo Seijasisko