Tänään sain Snyltäni ihanan paketin.

1890167.jpg

Kauniit kämmekkäät, kaunista Noro lankaa ( mielenkiintoinen   uusi tuttavuus, josta aivan varmasti jotakin kivaa syntyy) , hauska puikkomitta ja kortti.

1890169.jpg

Tässä lähikuvaa kämmekkäistä. Ne ovat 100% alpakkaa ja aivan ihanan lämpimän oloiset ja pehmoiset.

Lämpimät kiitokset Sny <3

Sitten tuli vielä toinen paketti eli kaksi Espanjan oppikirjaa.:)

1890146.jpg

 Tiedoksi niille jotka eivät vielä tiedä ..niin olen aloittamassa Oulu-opistolla Espanjan kielen kurssia mieheni kanssa. Kurssi kestää kevääseen asti ja kokoontuu kerran viikossa. Keväällä tehdään ehkä sitten kahdestaan  Espanjan reissu.

Eilen olin Cafe Saarassa OUNEn neuletapaamisessa. Tämä oli minulle toinen kerta ja tutustuin taas uusiin OUNElaisiin. Oli oikein mukavaa. Kivaa on sekin että melkein kaikilla tuntuu olevan omat blogit, joten voi tapaamisten välissä seurustella myös virtuaalisesti.

Nyt minulla on puikoilla  siililapaset  kummityttärelleni Annikalle. Lähipäivinä mahdollisesti jo huomenna tulee kuvaa niistä.  Minun oli tarkoitus lukea enemmän ja kutoa vähemmän tässäkuussa, mutta kun nuo puikot vain vetävät puoleensa eli ei ole juurikaan tullut luettua. Neulominen on vain minusta yksinkertaiseti niin mukavaa ja rentouttavaa.

Mukavaa syksyistä viikkoa kaikille

Toivoo Seijasisko