Kemin reissu meni mukavasti. Olimme  koko perheellä liikenteessä (mieheni, minä, tyttäreni ja poikani ja hänen tyttöystänsä). Hotelli Merihovi oli oikein mukava yöymispaikka. Huoneemme oli tosi tilava ja 50-luvun tyyliin sisutettu. Nuorten huoneessa oli jopa oma sauna.


1233574881_kemi.jpg
Huoneesta löytyi minulle oma neulenurkkauskin.Cool

Lauantai-iltana menimme sukulaisten kanssa teatteriin katsomaan "Ala Laila" musikaalia, joka kertoi Laila Kinnusesta. Meitä oli teatterissa yhteensä 18 henkeä ..miehen sisaruksia, heidän lapsiaan, miehen serkku miehineen ja anoppi.

1233574782_kemi1.jpg

Musikaali tosi mukava. Lailaa näyttelevä Tatja Hirvenmäki osaa sekä näytellä että laulaa. Muutkin näyttelijäsuoritukset olivat loistavia. Tykättiin kovasti jopa nuoretkin tykkäsivät.

Teatterin jälkeen menimme sukulaisporukalla  ravintola Ankkuriin. Juhlittiin pikkutunneille asti ja kivaa oli.

Heräsimme hotellilla aamu kymmenen aikaan ja kävimme aamupalalla. Nuorisoa ei innostanutkaan  Lumilinnaan meno ja minä laskin olevani ihan ajokuntoinen...niinpä päätimme lähteä ajelemaan Ouluun. Kotona olimme kahden aikoihin. Olin kyllä tosi väsynyt ja olen nukkunut ilta viidestä aamu puoli kuuteen. Sitä se teettää juhliminen tässä iässä.Silmänisku

Tänään olen kutonut  Kevätpäiväntasausyllätyshuivin kolmosvihjettä ja saan varmaan illlalla sen loppuun tehtyä.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille.Hymy

Toivoo Seijasisko