Viime päivinä minulla on valmistunut

Sukkasadon Perunalaariin parikin juttua.


 Näitten Step AloeVera sukkien teko oli aikaa vievää, mutta tulokseen olen tosi tyytyväinen.  Malli on simppeli mutta minusta kaunis eli  Taina  Anttilan  "Ne on Vaan sukat" Ulla-Neulelehdestä. Viimeistelin sukat vielä liottamalla ne huuhteluainevedessä ja niistä tulinkin aivan super-ihanan pehmoiset.

Sitten olen neulonut  nämä pikku tossut, jotka ovat Novitan Woolia ja ohjekin löytyy Novitan kevät/2008 lehdestä.

Nämä lähtevät huomenna matkaamaan kohti Brasiliaa kirjeenvaihtoystävälleni, josta tulee lähiaikoina poikalapsen mummo.

Tyttäremme on kotiutunut Ouluun eilen kielikurssimatkalta Los Angelesista. Tänään katselimme kuvia ja videoita hänen matkaltaan.Hieno reissu hänellä on ollut.



Kuvan lankakauppaankin hän oli eksynyt, vaikkei ei kyllä itse tee käsitöitä ollenkaan. Minua niin houkuttelisi mennä noita hyllyjä penkomaan ja katselemaan mitä nuo naiset noiden pöytien ääressä tekevät. Tyttärellä oli ollut ajatuksena ostaa  minulle lankaa tuliaiseksi, mutta kuulemma halvin kerä oli ollut tuossa kaupassa  20 dollarin eli n.15 euron luokkaa.


Langan sijaan tytär ostikin minulle tosi kauniita koristenauhoja, joita voi kiinnittää esim. neulottuihin laukkuihin. Kyllä näistä varmaan jotain nättiä syntyy!Kiitos Satu.

Suloista sunnuntai-iltaa!

t. Seijasisko