Eilen sain valmiiksi  raitasukat ramisukkalangasta.



Tein ne lämmittämään 83-vuotiaan äitini jalkoja. Aiemmin jo sanoin etten oikein tykännyt tiimalasikantapäästä.

Nyt vähän perun puheitani koska koska Marin blogista näin kuinka kivoilta   tiimalasinkantapää näyttää nimenomaan raitasukissa.



Kuvassa ovat omissa jaloissani.


Seuraavaksi aloitan tekemään aivan ihanalla mallilla 7-veljeksestä  sukkia ystävälleni, (joka on tänään  taas erityisesti  mielessäni)  ja sitten unohdan Sukkasadot ja suunnitelmissa on vihdoin aloittaa suunnitelemani  Panache -huivin neulominen. Tälläkertaa ihan ittelle . Minulla on jo vähän aikaa ollut haaveena  kuinka mukavaa olisi pitää  kaunista  Pancahe-huivia harteillani  omassa neuletuolissa neuloessani.

Tämä päivä on mennyt tähän asti   kotona omien harrastusten kanssa -  bloggaillen, käsitöitä tehden
ja espanjaa opiskellen. Illalla menemme on taas Roiston kanssa Espanjan tunneille . Jos joku ei vielä tiedä niin opiskelen mieheni kanssa  Oulu-opistolla jo toista vuotta Espanjaa. Se onkin molemmille mieluinen ja ennenkaikkea meidän yhteinen harrastus.

Huomenna olen menossa hydrobiccin Raksilan uimahalliin.  Hydrobic on musiikin tahdissa tehtävää tosi tehokasta vesijumppaa. Hydrobictunti  kestää 45 minuuttia. Lopuksi tehdään hyvät venytykset.  Nautin siitä todella,  sillä se on kuin tanssisi vedessä ja saan huomenna  sinne mukaan erittäin hyvän kaverinkin eli aikuisen tyttäreni! Hymy

Huoliakin on ollut mutta kun ei jää "niihin makaamaan" niin hyvin selviää. Minun pelastus onkin kaikki nämä mukavat harrastukset joihin saan ajatukseni laittaa ja ihanat  ystävät. Olen siinä  mielessä toki etuoikeutettu tässä elämänvaiheessa  että minulla on harrastuksille ja ystäville  vielä aikaakin.

Oulun messut lähenee ja marraskuussa olen menossa Tampereenkin  messuille . Hesalaisen ystäväni Pemmun  kanssa varattiin huonekin  Tampereen kylpylästä.Cool Käyn Hesassakin samalla reissulla ja olen yötä Kaikkuran luona Kalliossa.Hymy Lokakuun puolessa välissä  kokkaan Kreikkalaista  ruokaa kun saamme vieraaksi erittäin  hyviä ystäviä iltaa istumaan. Siinäpä  sopivasti  piristystä pimenevään syksyyn.

Hyvää pirteää syksyn jatkoa kaikille!Cool

Toivottelee Seijasisko