Olen saanut Sartsalta  ja Piikulta

 

 tämän tunnustuksen - lämpimät  kiitokset heille!

Tunnustus pitää jakaa edelleen 7 blogille ja tunnustuksen saaneen kuuluu kertoa 7 asiaa itsestään :

Vietin villin ja vapaan nuoruuden ..

1. 1975 olin kielikurssilla Englannissa ja katkaisin  mm. isäntäperheen oven avaimen yrittämällä avata sillä viinipulloa.

2. 1976. Liftasin lukion talvilomaviikon aikana ystäväni kanssa  Rovaniemeltä Helsinkiin edestakaisin (yhteensä laskimme, että matkasimme 26. eri autolla)

3. 1977 abikesänä olin Ruotsissa Luleåssa kaupassa kesätöissä . Tylsä paikka ja podin koti-ikävää.

4. 1978-79 olin Lontoon lähellä Watfordissa yhdeksän kuukautta aupairina kivassa perheessä. Opettelin siellä  mm. ajamaan  autoa vasemmalla puolella tietä.

5  1981  olin reilaamassa rakkaan ystäväni  Kaikun kanssa pienellä budjetilla . Ehkä hauskin muisto siltä reissulta  on se kun kävimme Italiassa Pisan yliopiston ruokalassa syömässä  erittäin hyvät ruuat erittäin  halvalla  tekeytymällä  olevamme yliopiston ulkomaisia opiskelijoita.

6. 1983 Löin Ainoa laukulla päähän. (sorry, tätä kohtaa ei kaikki  ihan ymmärrä, mutta en vaan malttanut olla tätä tähän laittamatta)

7. 1985 onnekseni rakastuin Roistoon   ja taisin siinä samalla vähän  rauhoittuakin..

Tunnustus lähtee seuraaville  minusta kauniille blogeille, joissa en ainakaan nähnyt ole  vielä tätä tunnustusta:

Annelin Käsityöt
 
  Langadonna
Handymaid
Piironki
Omppumadon käsityökori
Suden Silmukat
Värillä väliä... kunhan se on punaista

Huomenna lähden Helsinkiin pikkulomaselle.Yövyn  ystäväni  Kaikun  luona ja  palaan Ouluun sunnuntaina. Matkaan otan sukankutimen tottakai-sillä huomennahan alkaa

 

Minä kuulunkin  tänä vuonna sukkasadon Perunalaariin.

Hyvää alkavaa syksyä !

t. Seijasisko