Lopetan sytomyssyemona toimimisen. Siihen on syynsä. En halua tähän sen enempää perustella tai  selitellä. Asiaa olen kyllä harkinnut hyvin ja käynyt mm. myös avartavan keskustelun hyvän ystäväni kanssa.

 Suuret kiitokset
Lankapirtin Matleenalle, joka on ollut paras kampanjakaveri  ikinä!! Toivon, että hän jaksaisi jatkaa tätä hommaa ilman minua. Myssyjä voi toki voi tehdä entiseen malliin ja Lumoavan Langan Laurakin ottaa mieluusti edelleen myssyjä vastaan. Kaikki tieto mikä on olemassa blogissani on käytössä ja toimitusosoitteet yms. säilyvät ennallaan sivulaatikoissa ja keräämäni myssyohjeet ovat kaikki  saatavilla ja mahdollisesti lisään silloin tällöin  uudenkin ohjeen. Jos joku keksii uuden kivan sytomyssymallin niin toivon että vinkkaa siitä minullekin.

Sytomyssyjen ja muutakin hyväntekeväisyysneulontaa teen jatkossakin. Se homma loppuu minulta vasta sitten kun vasta sitten kun kädet ei toimi tai järki loppuu. Bloginpitoakin toki jatkan.

Kansalaisopiston HyvääKäsilläKerhosta on tullut lyhyessä ajassa minulle mieluisa kerho ja siellä toimin jatkossankin "sytomyssyvastaavana" ja otan kerholle mieluusti lahjoituslankaa nuttuihin, myssyhin yms.  Minulla on vielä varastossa ilmaista sytomyssylankaa,  joita voi minulta halukkaat kysyä. Loput langoista vien kerhoomme sytomyssyjä varten.

Toivon rakkaat blogiystäväni, että ette nyt edes yritä muuttaa mieltäni, vaan annatte tukeni päätökselleni. Uskon, että olemme Matleenan kanssa tehneet semmoisen pohjatyön että sytomyssaate tulee elämään Suomessa vielä pitkään ilman minun 100% panostamista siihen.
Vähän on haikea olo mutta olen myös tyytyväinen ja helpottunut päätöksestä.

Kiitos kaikille mukana olleille. 

Hyvää Keväistä Viikkoa.

Seijasisko