Tänään kävin uimahallissa ja vesijuoksin ja vesivoimistelin. Tehokasta liikuntaa tuli yhteensä tunti. Tälläviikolla pääsi käymään niin, että tämänpäiväinen uimahallikäynti oli viikon ensimmäinen. Olen pyrkinyt käymään siellä vähintään kolme kertaa viikossa.Oli oikea nautinto päästä sinne taas. Vesi on ihana elementti ja minulle se on ollut eriomaisena apuna ennenkaikkea stressinlievityksessä, mutta on se roimasti yleiskuntoakin nostanut. Olen harrastanut nyt reilun vuoden  tätä säännöllisesti ja todistettu on, että sohvaperunasta voi kuoriutua himoliikkuja.;)

Neulomisen suhteen minulla iski joululahjanteko stressi. (siis minä olen oikeasti todella stressialtis ihminen) NIINPÄ tosiaan älkää kaikki läheiset nyt odottako multa pehmeitä paketteja, mutta tulen varmasti muistamaan kaikkia mulle tärkeitä, rakkaita ihmisiä vuorollaan.Tänään en vaan jaksanut ottaa kutimia käteen. Lösähdin sohvalle, laitoin lämpimän peiton päälle ja katsoin Linnan Juhlia, Salkkareita ja muuta soopaa, mitä nyt töllöstä sattui  tuleen. Olen onnistunut siirtämään sukkavaihteen myssyvaihteeksi.:) Vähän on ollut opettelua ja oikean koon hakemista. Mutta kyllä tämä tästa ja huomenna taas puikot kilisee.Oikeasti minä tykkään  kutoa. Joulun jälkeen esitellen sitten tekemisiäni.

Sisutussunniteljan luona käytiin tässä alkuviikosta miehen kanssa Kodin Ykkösessä. Siellä saa sisutussuunnitelija neuvoja ihan ilmaiseksi tunnin verran. Kuvat nykyisestä olohuoneesta ja pohjapiirustuksen lähetin hänellle etukäteen sähköpostissa . Valittiin hänen avustuksellaan verhot ja matto ja tyynyjä.  Siis ostopakkoa ei oo..tosin niin siinä kyllä kävi , että KodinYkkösestä me ne sitten tilattiin.Siinähän se JUJU ilmaisesta neuvonnasta tietenkin onkin. Muuta eipä kaduta. Sain sellaisia sisutusvinkkejä ja ehdotuksia, jota en olisi itse osannut ottaa huomioon. Kauniit verhot ovat nyt ommeltavana. Vielä emmitään kahden maton välillä, mutta kun muuten on valmista..otamme matot sovitettavaksi. Menee pakostakin Tammikuun puolelle, ennekuin saamme olohuoneemme uuden Look:in   valmiiksi. Laitan sitten kuvia, kun tulee valmista.

Niin sitten vielä sellainen uutinen, että rakas mieheni varasi meille äkkilähdön suora lento Oulusta ensi keskiviikoksi Cran Canarialle Maspalomasiin. Olemme viikon reissussa ja tullaan jouluksi kotiin. Pääsen siis kesämaahan uima-altaan reunalle myssyn tekoon.Älkää todellakaan olko kukaan kateellisia. Tämä loma tulee meille molemmille todellakin tarpeeseen.

Hyvää rentouttavaa viikonloppua ihan kaikille.Toivoo Seijasisko