Tänään oltiin sukulaistytön rippijuhlassa. Ihana aurinkoinen kesäilma pitkästä aikaa. Oli kivat juhlat, suloinen päivänsankari ja muutenkin oli  mukava tavata miehen puolen sukulaisia.

Olen tehnyt kahdet "Sammakkorinssit" viikon aikana ja ensimmäiset ovat jo pienellä prinsessalla. Malli on oma ja sivupalkista löytyy ohjekin .

1687280.jpg

1687356.jpg
1687157.jpg

Tässä sukat 2-vuotiaan pienen prinsessan (miehen veljen tyttärentyttären)  jalassa.

1687278.jpg

Nämä sukat taas matkustavat Espooseen kummityttäreni 2-vuotiaalle pikkuprinssille. Näihin sukkiin tein kruunun vaihteeksi oranssilla. Nyt kun katson noita kuvia-niin olishan nuo suut voinut kauniimminkin kirjailla.

1687283.jpg

Neuleolympialaistyönkin olen päättänyt. Aion tehdä Revontulihuivin Vironvillasta Yritin neuloa huivia keväällä, mutta en oikein täysin ymmärtänyt ohjeita. Nyt olen saanut huivintekoon tarkempia ohjeita, joten uskon tietäväni syyn siihen missä minulla keväällä kiikasti. Aivan tarpeeksi haastetta minulle kuitenkin huivin tekemisessä on.  Koskaan aiemmin en ole edes kolmiohuivia kutonut.

1687286.jpg

Kuvassa  "olympianeulevälineet". Vironvillan ostin Tallinnasta Toukokuussa.

Nyt alan katsomaan EM-jakapallon-loppuottelua ja aloitan uuden työn, josta sitten myöhemmin lisää.

Mukavaa viikkoa kaikille toivoo Seijasisko