Olen ihmetellyt seuraavaa: kävijälaskurini tikittää mukavaa vauhtia, mikä on todiste siitä että vierailjoita sivuillani käy ihan kivasti. Kommentteja blogiini tulee kuitenkin vähänlaisesti -yleensä vain muutama ja nekin samoilta uskollisilta blogiystäviltä. Olen pohdiskellut, että onko sittenkin niin, että  juttuni ja käsityöni niin tylsiä, ettei tule mieleen edes  jättää kommenttia. Siispä ystäväni, jotka  tykkäätte vierailla blogissani niin oli tosi mukava jos silloin tällöin ilahduttaisitte minua kommenteilla . Olisi oikeasti kiva kuulla teidän mielipiteitänne ja tietää ketkä blogiani lukevat! Se motivoisi minua itseänikin jatkamaan bloginpitoa.  Pienen kommentin kirjoittamisessa ei oikeasti mene aikaa kuin pari minuuttia.

Kommentin kirjoittaminenhan  on helppoa: Kommenttilaatikkoon pääset klikkamalla hiirellä  "jutun" lopussa olevaa KOMMENTTIA tekstiä tai klikkamaalla jutun otsikkoa ja rullaamalla  jutun loppuun. Laita nimesi tai nimimerkkisi kommenttilootan eka laatikkoon. Sähköpostiosoite ei ole pakollinen, mutta jos sen haluat laittaa, niin se näkyy vain minulle. Mahdollisen kotisivusi osoitteen voit laittaa halutessasi kolmanteen sarakkeeseen  ja sitten vain kirjoittelet tekstin ja painat lopuksi kommentoi saraketta.

Oulussakin on melkein kesä ja todisteena siitä juuri ottamani

1242630914_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

kuva voikukasta meidän pihalta. Cool

Kevään  uudet ylioppilaat on myös julkaistu ja sydämelliset onnittelut heille. Meilläkin on yo-juhliin meno tiedossa, kun kummipokamme on päässyt ylioppilaaksi. Oma 19-vuotias poikamme taas valmistunee kolmen vuoden opintojen jälkeen Turvallisuusvalvojaksi  ja juhlimme hänen ammattiin valmistumistaan kesäkuun alussa. Tanään minulla jatkuu ikkunanpesut ja iltapäivälla sitten menen vesijuoksemaan ja sieltä Oune neuletapaamiseen.

Aurinkoista maanantaipäivää kaikille.

Seijasisko