Tupunan Resori-blogissa  arvuuteltiin/ ennusteltiin reilu puolivuotta sitten  silloisen  puolivuotiaan blogin tulevaa 1-vuotispäivän  kävijämäärää.  Muistan silloin kertoneeni silloisen kävijämäärän kahdella ja lisänneeni siihen vielä reilusti lisääkin kävijöitä. Oletin että kivassa blogissa kävijämäärä tulee kasvamaan ja oikeassa olin. Yksivuotispäivä oli sitten 12.2.2009 ja  37 arvaajasta minä osuin lähimmäksi .Hymy

Niinpä postilaatikkoon tuli tänään mukava palkinto hyvästä arvauksesta/ ennustuksesta.



Tupuna oli virkannut minulle tosi kivat mukin/ lasinaluset ja sain myös Partyliten ihania Tuikkivia ja kivan kortin.Tupunaa huoletti kortissa  sopivatko aluset kotimme värimaailmaan.



Molemmat kuvat  todistavat, että alusien värit sopivat mainiosti kotiimme. Isot kiitokset ja halaukset Tupunalle!

En tiedä tiesikö Tupuna, mutta käytän paljon lasin/mukinalustoja ja minulla on niitä ihan mukava kokoelma. Melkeinpä joka ulkomaan reissulta olen tuonut tuliaisiksi alustoja ja kotimaassakin jos kivat aluset sattuu silmiin niin ostan ja lahjoiksikin olen muutaman saanut. Alusia  on kiva vaihdella mielen  mukaan ja niillä on tärkeä tehtävä suojata pöytää ja myös kaunistaa kattausta.

Joskus kun saan inspiraation voisin esitellä kokoemaani enemmänkin. Siellä on joitakin aika kivojakin erikoisuuksia. Esimakuna  kuitenkin kuvaa vähän epäjärjestyksessä olevasta kokoelmastani.

Mutta onpas kello paljon  eli  paras on mennä nukkumaan. Hyviä öitä ja huomenia.

Toivoo Seijasisko